Mes dix produits favoris du mois de février

Publié le par AC

Mes dix produits favoris du mois de février

Produits de beauté :

Commençons par le produit le moins glamour, mais néanmoins super important : mon déodorant. Celui que je préfère c'est le détranspirant intensif 72h de Vichy. C'est contre la transpiration excessive. Alors je ne dis pas que je transpire excessivement, mais il est vrai que les déodorants que l'on trouve dans les grandes surfaces ne me vont pas. Bon, je ne l'ai jamais testé pendant 72h non plus, car j'aime bien prendre une douche quotidiennement. Mais ce déodorant fait très bien son travail. Il est forcément plus cher, environ 7 euros. Autres grands avantages ; il n'irrite pas la peau, car il est sans alcool et sans parabènes. Par contre je viens de voir qu'il y a de l'aluminium dedans, vraiment dommage...

Ensuite la crème mains de l'Occitane : Arlésienne. Je l'aime beaucoup pour son odeur. Il sèche rapidement sur les mains et ne laisse pas d'effet gras. Vous pouvez trouver mon article sur les produits de la gamme Arlésienne ici

Le parfum que j'ai beaucoup mis ce mois-ci c'est celui que mon chéri m'a offert pour la saint Valentin :  Sunset de Boss. Le flacon est très sympa, couleurs coucher de soleil et l'odeur est plus qu'agréable. Assez fraiche, mais avec plusieurs notes différentes de fleurs d'oranger, grenadille, santal et vanille.  

Lorsque j'ai les lèvres un peu desséchés ou gercées j'utilise mon exfoliant pour lèvres de ELF. Il contient de la vitamine E, du beurre de karité, d'avocat, d'huile de raisin et de jojoba. C'est parfait à utiliser avant d'appliquer un rouge à lèvres matte.

Et le dernier produit de beauté de ma liste de favoris du mois dernier c'est le lait crème concentré d'Embryolisse. Et comme vous pouvez voir l'état de mon tube sur le photo je l'adore tellement que je l'ai presque fini. C'est une crème que l'on peut utiliser pour pratiquement tout. Personnellement je l'ai surtout utilisé comme crème de nuit, car cette crème est tellement hydratante, sur les plaque sèches elle est parfaite. J'en mets aussi sur mon nez quand il est irrité par le froid et le fait que je me mouche beaucoup l'hiver. Je le conseille vivement!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

My ten favorite products of February

 

Beauty products:

Let's begin with the least glamorous product, but very important: my deodorant. I use the 72 hours 'détranspirant' from the brand Vichy. It's against excessive sweating. I won't say I sweat excessively, but the deodorants in the supermarkets do not suit me. I must say, I've never tested it for 72 hours either, because I like to shower daily. But this deodorant does a very good job. It's a bit more expensive, about 7 euros. Some other great benefits; it does not irritate the skin because it's alcohol and paraben-free. Although on the other hand, I just saw that it contains aluminum, so that's a shame...

Next the hand cream from l'Occitane: Arlésienne. I really love this one for its smell. It dries quickly on the hands and doesn't leaves your hands greasy. You can find my article on the products of the range Arléssiene here

The perfume I really liked this month is the one my honey offered me for Valentine's day: Sunset from Boss. The bottle is very nice, in the colors of a sunset and the smell is more than pleasant. The smell is pretty fresh, but with several different notes of orange blossom, passion fruit, sandalwood and vanilla. 

When I have dry or chapped lips, I like to use my ELF lip exfoliator. It contains vitamin E, shea butter, avocado, grape seed and jojoba oil. This is perfect to use before applying a matte lipstick. 

And the last beauty product on this list of favorites is the lait crème concentré from Embryolisse. And as you can see on the picture, I love it so much that mine is almost finished. It's a cream that can be used for almost everything. I love to use it as a night cream because it's so moisturizing, it's perfect on dry spots. I also put it on my nose when it's irritated by the cold and I blow my nose a lot. I highly recommend this product! 

 

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Mijn tien favoriete producten van februari

 

Schoonheidsproducten:

Laten we beginnen met het product dat het minste glamoureus is, maar wel belangrijk: mijn deodorant. Ik gebruik de antitranspiratie behandeling 72 uur van Vichy. Deze werkt tegen overmatige transpiratie. Nu moet ik zeggen dat ik niet overmatig zweet, maar het is waar dat de deo die ik in de supermarkten vind voor mij niet goed genoeg zijn. Goed, ik heb deze deo nog nooit 72 uur getest, want ik neem graag elke dag een douche. Maar deze deo werkt erg goed. Hij is wat duurder, ongeveer 7 euro. Andere pluspunten; hij irriteert niet de huid, want is zonder alcohol en zonder parabenen. Ik heb daarentegen net gezien dat er wel aluminium in zit, erg jammer...

Vervolgens de handcrème van l'Occitane : Arlésienne. Die vind ik erg lekker om de geur. Hij droogt snel op en laat geen vettig gevoel achter op de handen. Je kunt mijn artikel over de producten van deze reeks hier vinden.

De parfum die ik het meest heb gebruikt deze maand is die ik van mijn schatje heb gehad voor Valentijnsdag: Sunset van Boss. De fles is erg leuk, in de kleuren van een zonsondergang en de geur is meer dan fijn. Best fris, maar met verschillende andere noten van oranjebloesem, passievrucht, sandelhout en vanille. 

Als ik droge lippen heb met velletjes die loslaten, gebruik ik de 'lip exfoliator' van ELF. Daar zit vitamine E in, shea boter, avocado, druivenolie en jojoba. Dit is de perfecte verzorging voordat je een matte lippenstift gebruikt. 

En het laatste schoonheidsproduct van mijn favorietenlijst van afgelopen maand is de 'lait crème concentré' van Embryolisse. En zoals je kunt zien op de foto is mijn tube bijna op, zo heerlijk vind ik deze crème. Het is een crème die je bijna overal voor kunt gebruiken. Ik gebruik hem als nachtcrème, omdat deze crème zo hydraterend is, op droge plekken werkt deze erg goed. Ik smeer deze ook vaak op mijn neus, als deze geïrriteerd is door de kou en omdat ik mij dan zo vaak moet snuiten in de winter. Ik raad deze zeker aan!

 

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Mijn tien favoriete producten van februari

 

Schoonheidsproducten:

Laten we beginnen met het product dat het minste glamoureus is, maar wel belangrijk: mijn deodorant. Ik gebruik de antitranspiratie behandeling 72 uur van Vichy. Deze werkt tegen overmatige transpiratie. Nu moet ik zeggen dat ik niet overmatig zweet, maar het is waar dat de deo die ik in de supermarkten vind voor mij niet goed genoeg zijn. Goed, ik heb deze deo nog nooit 72 uur getest, want ik neem graag elke dag een douche. Maar deze deo werkt erg goed. Hij is wat duurder, ongeveer 7 euro. Andere pluspunten; hij irriteert niet de huid, want is zonder alcohol en zonder parabenen. Ik heb daarentegen net gezien dat er wel aluminium in zit, erg jammer...

Vervolgens de handcrème van l'Occitane : Arlésienne. Die vind ik erg lekker om de geur. Hij droogt snel op en laat geen vettig gevoel achter op de handen. Je kunt mijn artikel over de producten van deze reeks hier vinden.

De parfum die ik het meest heb gebruikt deze maand is die ik van mijn schatje heb gehad voor Valentijnsdag: Sunset van Boss. De fles is erg leuk, in de kleuren van een zonsondergang en de geur is meer dan fijn. Best fris, maar met verschillende andere noten van oranjebloesem, passievrucht, sandelhout en vanille. 

Als ik droge lippen heb met velletjes die loslaten, gebruik ik de 'lip exfoliator' van ELF. Daar zit vitamine E in, shea boter, avocado, druivenolie en jojoba. Dit is de perfecte verzorging voordat je een matte lippenstift gebruikt. 

En het laatste schoonheidsproduct van mijn favorietenlijst van afgelopen maand is de 'lait crème concentré' van Embryolisse. En zoals je kunt zien op de foto is mijn tube bijna op, zo heerlijk vind ik deze crème. Het is een crème die je bijna overal voor kunt gebruiken. Ik gebruik hem als nachtcrème, omdat deze crème zo hydraterend is, op droge plekken werkt deze erg goed. Ik smeer deze ook vaak op mijn neus, als deze geïrriteerd is door de kou en omdat ik mij dan zo vaak moet snuiten in de winter. Ik raad deze zeker aan!

 

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Mijn tien favoriete producten van februari

 

Schoonheidsproducten:

Laten we beginnen met het product dat het minste glamoureus is, maar wel belangrijk: mijn deodorant. Ik gebruik de antitranspiratie behandeling 72 uur van Vichy. Deze werkt tegen overmatige transpiratie. Nu moet ik zeggen dat ik niet overmatig zweet, maar het is waar dat de deo die ik in de supermarkten vind voor mij niet goed genoeg zijn. Goed, ik heb deze deo nog nooit 72 uur getest, want ik neem graag elke dag een douche. Maar deze deo werkt erg goed. Hij is wat duurder, ongeveer 7 euro. Andere pluspunten; hij irriteert niet de huid, want is zonder alcohol en zonder parabenen. Ik heb daarentegen net gezien dat er wel aluminium in zit, erg jammer...

Vervolgens de handcrème van l'Occitane : Arlésienne. Die vind ik erg lekker om de geur. Hij droogt snel op en laat geen vettig gevoel achter op de handen. Je kunt mijn artikel over de producten van deze reeks hier vinden.

De parfum die ik het meest heb gebruikt deze maand is die ik van mijn schatje heb gehad voor Valentijnsdag: Sunset van Boss. De fles is erg leuk, in de kleuren van een zonsondergang en de geur is meer dan fijn. Best fris, maar met verschillende andere noten van oranjebloesem, passievrucht, sandelhout en vanille. 

Als ik droge lippen heb met velletjes die loslaten, gebruik ik de 'lip exfoliator' van ELF. Daar zit vitamine E in, shea boter, avocado, druivenolie en jojoba. Dit is de perfecte verzorging voordat je een matte lippenstift gebruikt. 

En het laatste schoonheidsproduct van mijn favorietenlijst van afgelopen maand is de 'lait crème concentré' van Embryolisse. En zoals je kunt zien op de foto is mijn tube bijna op, zo heerlijk vind ik deze crème. Het is een crème die je bijna overal voor kunt gebruiken. Ik gebruik hem als nachtcrème, omdat deze crème zo hydraterend is, op droge plekken werkt deze erg goed. Ik smeer deze ook vaak op mijn neus, als deze geïrriteerd is door de kou en omdat ik mij dan zo vaak moet snuiten in de winter. Ik raad deze zeker aan!

 

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Mijn tien favoriete producten van februari

 

Schoonheidsproducten:

Laten we beginnen met het product dat het minste glamoureus is, maar wel belangrijk: mijn deodorant. Ik gebruik de antitranspiratie behandeling 72 uur van Vichy. Deze werkt tegen overmatige transpiratie. Nu moet ik zeggen dat ik niet overmatig zweet, maar het is waar dat de deo die ik in de supermarkten vind voor mij niet goed genoeg zijn. Goed, ik heb deze deo nog nooit 72 uur getest, want ik neem graag elke dag een douche. Maar deze deo werkt erg goed. Hij is wat duurder, ongeveer 7 euro. Andere pluspunten; hij irriteert niet de huid, want is zonder alcohol en zonder parabenen. Ik heb daarentegen net gezien dat er wel aluminium in zit, erg jammer...

Vervolgens de handcrème van l'Occitane : Arlésienne. Die vind ik erg lekker om de geur. Hij droogt snel op en laat geen vettig gevoel achter op de handen. Je kunt mijn artikel over de producten van deze reeks hier vinden.

De parfum die ik het meest heb gebruikt deze maand is die ik van mijn schatje heb gehad voor Valentijnsdag: Sunset van Boss. De fles is erg leuk, in de kleuren van een zonsondergang en de geur is meer dan fijn. Best fris, maar met verschillende andere noten van oranjebloesem, passievrucht, sandelhout en vanille. 

Als ik droge lippen heb met velletjes die loslaten, gebruik ik de 'lip exfoliator' van ELF. Daar zit vitamine E in, shea boter, avocado, druivenolie en jojoba. Dit is de perfecte verzorging voordat je een matte lippenstift gebruikt. 

En het laatste schoonheidsproduct van mijn favorietenlijst van afgelopen maand is de 'lait crème concentré' van Embryolisse. En zoals je kunt zien op de foto is mijn tube bijna op, zo heerlijk vind ik deze crème. Het is een crème die je bijna overal voor kunt gebruiken. Ik gebruik hem als nachtcrème, omdat deze crème zo hydraterend is, op droge plekken werkt deze erg goed. Ik smeer deze ook vaak op mijn neus, als deze geïrriteerd is door de kou en omdat ik mij dan zo vaak moet snuiten in de winter. Ik raad deze zeker aan!

 
Mes dix produits favoris du mois de février

Maquillage :

Ca ne vient pas comme une surprise : j'ai adoré porter Dallas de Benefit. Bonne mine en un coup de pinceau! Je l'aime beaucoup parce qu'il est facile à porter. Pour lire mon article sur ce blush/bronzer c'est ici.

Mon second produit maquillage c'est la palette Naked 2 d'Urban Decay. Voilà rien de nouveau, mais c'est la palette que j'ai le plus utilisé ce mois-ci. Les couleurs sont magnifiques. J'utilise surtout les couleurs 'foxy', 'bootycall' (trop marrant le nom) et 'tease'. Sinon j'adore utiliser 'black out', la couleur noire pour faire une trait de liner, ça marche très bien pour moi. Vous pouvez trouver des swatches en bas. 

Pour mes sourcils j'aime beaucoup le duo 'eyebrow treat & tame' de ELF. Maintenant je dois dire que je ne comprends pas trop ce que fait le côté 'treat', transparent et je ne l'utilise pas. Mais la couleur de l'autre côté, qui est taupe, est parfait pour moi vu que je suis blonde. Je vais devoir m'en racheter car le mien commence à être bien sec.

Mon dernier produit maquillage de ces favoris c'est un crayon à lèvres d'Essence, le numéro 07 : 'cute pink'. C'est une couleur que je trouve juste parfaite. Un rose qui est assez neutre, juste un peu plus rose que la couleur naturelle de mes lèvres. Il est un peu asséchant, mais ça ne me gêne pas. Il n'est vraiment pas cher, aux alentours de 2 ou 3 euros.

Pour finir ; un pinceau : le 'blush brush' de Real Techniques. Il est assez grand, les poils tiennent parfaitement même lorsque je le lave et il est tellement doux. Les pinceaux Real Techniques sont d'une très bonne qualité et les prix sont abordables. Ce pinceau se trouve aux alentours de 12 euros. 

Voilà mes dix favoris du mois dernier, n'hésitez pas à laisser un commentaire avec vos favoris. 

 

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Makeup:

It won't come as a surprise: I loved wearing Dallas from Benefit. You'll look good in one brush stroke! I just love how it's easy to use. You can read my article on this blush/ bronzer here

My second makeup product is the Naked 2 palette from Urban Decay. Nothing new here, but this is the palette I used the most this month. The colors are beautiful. I mostly use the colors 'foxy', 'bootycall' (love the name) and 'tease'. I also use 'black out', the black color, a lot as an eyeliner, it works very well for me. You can find swatches down below.

For my eyebrows, I like the duo 'eyebrow treat & tame' from ELF. Now I have to say I don't understand what the 'treat', transparent part does and I don't use it. But the color on the other side, which is taupe, is perfect for me because I'm blonde. I'll have to buy me a new one because mine begins to dry. 

My final makeup product of these favorites is a lip pencil from Essence, number 07: 'cute pink'. It's a color that I think is just perfect. A pinky fairly neutral color, just a little more pink than the natural color of my lips. It's a little drying, but it doesn't bother me. It's very cheap, around 2 or 3 euros. 

To finish; a brush: the 'blush brush' from Real Techniques. It's a large brush, it doesn't shed, not even when I wash it and it's so soft. The Real Technique brushes are very good quality brushes and they're very affordable. This brush costs about 12 euros. 

These are my ten favorites of last month, do not hesitate to leave a comment with your last month favorites.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

 

Make-up:

Het zal niet als een verrassing komen: ik droeg deze maand het liefst de blush/ bronzer Dallas van Benefit. In één penseelstreek zie je er gezond uit! Je kunt mijn artikel over deze blush/ bronzer hier lezen. 

Mijn tweede make-up product is de Naked 2 palette van Urban Decay. Dit is niets nieuws, maar dit is het palet die ik het meest gebruikte deze maand. De kleuren zijn prachtig. Ik gebruik meestal de kleuren 'foxy', 'bootycall' (fantastische naam), en 'tease'. Ook gebruikte ik veel 'black out', de zwarte kleur als eyeliner, dat werkt erg goed voor mij. Je kunt hieronder de swatches vinden. 

Voor mijn wenkbrauwen gebruik ik graag de duo 'eyebrow treat & tame' van ELF. Nu moet ik zeggen dat ik niet goed begrijp waar 'treat' voor werkt, het transparante deel, en deze gebruik ik ook niet. Maar de kleur aan de andere kant, taupe, is perfect voor mij want ik ben blond. Ik moet een nieuwe kopen, want de mijne begint uit te drogen.

Mijn laatste make-up product van deze favorieten is een lip potlood van Essence, nummer 07: 'cute pink'. Het is een kleur die ik perfect vind. Een roze, vrij neutrale kleur, net een beetje rozer dan de natuurlijke kleur van mijn lippen. Het geeft wel een beetje een droog gevoel op mijn lippen, maar het stoort me niet. Het is erg goedkoop, ongeveer 2 of 3 euro. 

En dan als laatste een kwast: de 'blush brush' van Real Techniques. Het is een grote kwast die niet verhaart, zelfs niet als ik hem was en hij is zo zacht. The Real Techniques kwasten zijn van zeer goede kwaliteit en ze zijn erg goed betaalbaar. Deze kwast kost ongeveer 12 euro.

Dit waren mijn tien favorieten van vorige maand, aarzel niet om een commentaar achter te laat met jouw favorieten van vorige maand.Make-up:

Het zal niet als een verrassing komen: ik droeg deze maand het liefst de blush/ bronzer Dallas van Benefit. In één penseelstreek zie je er gezond uit! Je kunt mijn artikel over deze blush/ bronzer hier lezen. 

Mijn tweede make-up product is de Naked 2 palette van Urban Decay. Dit is niets nieuws, maar dit is het palet die ik het meest gebruikte deze maand. De kleuren zijn prachtig. Ik gebruik meestal de kleuren 'foxy', 'bootycall' (fantastische naam), en 'tease'. Ook gebruikte ik veel 'black out', de zwarte kleur als eyeliner, dat werkt erg goed voor mij. Je kunt hieronder de swatches vinden. 

Voor mijn wenkbrauwen gebruik ik graag de duo 'eyebrow treat & tame' van ELF. Nu moet ik zeggen dat ik niet goed begrijp waar 'treat' voor werkt, het transparante deel, en deze gebruik ik ook niet. Maar de kleur aan de andere kant, taupe, is perfect voor mij want ik ben blond. Ik moet een nieuwe kopen, want de mijne begint uit te drogen.

Mijn laatste make-up product van deze favorieten is een lip potlood van Essence, nummer 07: 'cute pink'. Het is een kleur die ik perfect vind. Een roze, vrij neutrale kleur, net een beetje rozer dan de natuurlijke kleur van mijn lippen. Het geeft wel een beetje een droog gevoel op mijn lippen, maar het stoort me niet. Het is erg goedkoop, ongeveer 2 of 3 euro. 

En dan als laatste een kwast: de 'blush brush' van Real Techniques. Het is een grote kwast die niet verhaart, zelfs niet als ik hem was en hij is zo zacht. The Real Techniques kwasten zijn van zeer goede kwaliteit en ze zijn erg goed betaalbaar. Deze kwast kost ongeveer 12 euro.

Dit waren mijn tien favorieten van vorige maand, aarzel niet om een commentaar achter te laat met jouw favorieten van vorige maand.

Mes dix produits favoris du mois de février
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article